IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی
IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی

سیستم دسته بند یادگیر در داده کاوی

کمی بیش از سی سال پس از ارائه اولین طرح الگوی هالند سیستم طبقه بندی، یادگیری، توانایی سیستم‌های دسته‌بند یادگیر برای حل مشکلات پیچیده دنیای واقعی آشکار می شود. به طور خاص، توانایی آنها برای استقرا قانون در داده کاوی باعث تجدید علاقه در سیستم‌های دسته‌بند یادگیر شده است. این کتاب تعدادی از افراد را نشان می دهد که عملکرد خوب خود را در حوزه های مختلف نشان می دهند. 


 

cover

 اولین کمک به شرح زیر است:

در مرحله اول، اشکال اصلی سیستم‌های دسته‌بند یادگیر با جزئیات بیان شده است. تعدادی از کاربردهای تاریخی سیستم‌های دسته‌بند یادگیر در داده کاوی سپس قبل از ارائه یک مرور کلی در بقیه جلد بررسی می شوند. بقیه این کتاب تحقیقات اخیر در مورد استفاده از سیستم‌های دسته‌بند یادگیر در زمینه های اصلی داده های یادگیری ماشین را شرح می دهد: طبقه بندی، خوشه بندی، سری زمانی و پیش بینی عددی، انتخاب ویژگی ها، مجموعه ها و کشف دانش.

فایل pdf کتاب را از اینجا دانلود نمایید.


[1] L. Bull, E. Bernadó-Mansilla, and J. Holmes, Learning Classifier Systems in Data Mining. Springer Berlin Heidelberg, 2008.

کارهای پژوهشی

دکتر رایان جی اوربانویسیز

تحقیقات در یادگیری ماشین، علوم داده و ژنتیک 

ادامه مطلب ...

روشهای استخراج قانون استقرائی

 خانواده سیستم استخراج قوانین خانواده یادگیری استقرایی است که شامل چندین الگوریتم پوشش است. از این خانواده برای ساختن یک مدل پیش بینی براساس مشاهدات داده شده استفاده می ­شود. این برنامه براساس مفهوم جداگانه و تسخیر کار می­ کند تا مستقیماً قوانین را از یک مجموعه آموزشی خاص استقرا کند و مخزن دانش خود را بسازد. 
ادامه مطلب ...