ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دادهکاوی و یادگیری ماشین در عین شباهت باهم متفاوت هستند. اغلب اوقات حتی دادهکاوی را بانام یادگیری ماشین خطاب میکنند. هرچند روزبهروز این دو به یکدیگر نزدیکتر و شبیهتر میشوند. ادامه مطلب ...
میز خدمت بهعنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس (single point of contact) میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی به شمار میرود. هدف این مرکز ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هرلحظه و زمان همسو با توافقنامهها و تفاهمنامههای میان آنها و سازمان میباشد.
ادامه مطلب ...تعریف یک پروژه مستقل از عنوان آن بهطورمعمول بهعنوان راهکاری جهت پاسخگویی و رفع مجموعهای از مشکلات سازمانی خواهد بود؛ پس جهت تعریف شفاف و اصولی یک پروژه میبایست در گام نخست چالشها و مشکلاتی را که توقع داریم با انجام این پروژه مرتفع و لیست کنیم. ادامه مطلب ...
باید توجه داشت که هدف از استقرار یک چارچوب و یا استاندارد در سطح سازمان کمک به رفع برخی مشکلات و بهبود در عملکرد کلی سازمان است. ادامه مطلب ...
همواره یکی از اولین اصول مدیریتِ یک تیم یا سازمان، تعریف مجموعهای از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) در حوزههای مختلف است. یکی از چالشهای مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات عدم شفافیت در اغلب امور و همچنین غیرقابلاندازهگیری بودن فعالیتهاست. ادامه مطلب ...
همواره یکی از اولین اصول مدیریتِ یک تیم یا سازمان، تعریف مجموعهای از شاخصهای کلیدی عملکرد (KPI) در حوزههای مختلف است. یکی از چالشهای مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات عدم شفافیت در اغلب امور و همچنین غیرقابلاندازهگیری بودن فعالیتهاست. ادامه مطلب ...