IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی
IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی

مقدمه‌ای بر یادگیری ماشینی و داده‌کاوی

داده‌کاوی و یادگیری ماشین در عین شباهت باهم متفاوت هستند. اغلب اوقات حتی داده‌کاوی را بانام یادگیری ماشین خطاب می‌کنند. هرچند روزبه‌روز این دو به یکدیگر نزدیک‌تر و شبیه‌تر می‌شوند ادامه مطلب ...

میز خدمت (Service Desk) چیست؟

میز خدمت به‌عنوان یک مرکز ارتباطات در سازمان است که تنها نقطه تماس (single point of contact) میان سازمان و مشتریان داخلی و خارجی به شمار می‌رود. هدف این مرکز ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به مشتریان سازمان در هرلحظه و زمان همسو با توافق‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌های میان آن‌ها و سازمان می‌باشد

ادامه مطلب ...

چگونگی انجام و شکل گیری پروژه ITIL

تعریف یک پروژه مستقل از عنوان آن به‌طورمعمول به‌عنوان راهکاری جهت پاسخگویی و رفع مجموعه‌ای از مشکلات سازمانی خواهد بود؛ پس جهت تعریف شفاف و اصولی یک پروژه می‌بایست در گام نخست چالش‌ها و مشکلاتی را که توقع داریم با انجام این پروژه مرتفع و لیست کنیم.  ادامه مطلب ...

کاربرد کلی ITIL در سازمان

باید توجه داشت که هدف از استقرار یک چارچوب و یا استاندارد در سطح سازمان کمک به رفع برخی مشکلات و بهبود در عملکرد کلی سازمان است.   ادامه مطلب ...

شاخص‌های عملکردی و نقش ITIL

همواره یکی از اولین اصول مدیریتِ یک تیم یا سازمان، تعریف مجموعه‌ای از شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در حوزه‌های مختلف است. یکی از چالش‌های مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات عدم شفافیت در اغلب امور و همچنین غیرقابل‌اندازه‌گیری بودن فعالیت‌هاست.   ادامه مطلب ...

شاخص‌های عملکردی و نقش ITIL

همواره یکی از اولین اصول مدیریتِ یک تیم یا سازمان، تعریف مجموعه‌ای از شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) در حوزه‌های مختلف است. یکی از چالش‌های مدیریتی در حوزه فناوری اطلاعات عدم شفافیت در اغلب امور و همچنین غیرقابل‌اندازه‌گیری بودن فعالیت‌هاست.   ادامه مطلب ...