IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی
IRE: Inductive Rule Extraction

IRE: Inductive Rule Extraction

استخراج قانون استقرائی

ویل براون

تخصص پروفسور ویل براون در سیستم‌های شناختی مصنوعی با بیش از 27 سال تجربه در هوش مصنوعی و رباتیک است. عنوان پروفسور و صندلی در تولید رباتیک از طریق QUT، ARM Hub و CSIRO است که به‌طور مشترک در این موقعیت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.  

  

ARM Hub یک مرکز کاربردی فناوری چابک مستقل و غیرانتفاعی برای رباتیک، هوش مصنوعی و تولید مبتنی بر طراحی است. که گردآورنده تأثیرگذار تحقیق و توسعه برای صنعت خصوصی، تحقیقات پیشرفته و دولت جهت ارتقاء مهارت و دگرگونی تولید استرالیا است. گروه‌های ماهری از دانشمندان، متخصصان فنی، طراحان و مهندسان را گرد هم می‌آورد تا راه‌حل‌های تجاری و تولیدی پیشرفته را توسعه دهند. ویل براون یکی از همکاران 5 میلیون دلاری SfTI Robotics Spearhead است که علم لازم برای همکاری ربات‌های انسانی را توسعه می‌دهد.

ویل براون یک پیشنهاد مرکز تحقیقات تحول صنعتی را درزمینه تولید انعطاف‌پذیر، هوشمند و قوی از طریق استفاده از هوش مصنوعی برای پیشرفت تولید رهبری می‌کند. نماینده ساخت و استفاده مؤثر از دوقلوهای دیجیتال. پیوندهای بین‌المللی در شورای انجمن رباتیک و اتوماسیون استرالیا است.

ویل براون درزمینه سیستم‌های دسته‌بند یادگیر در سطح بین‌المللی شناخته‌شده است و توسط همتایان خود برای سازماندهی کارگاه بین‌المللی در مورد سیستم‌های دسته‌بند یادگیر انتخاب‌شده است او به‌عنوان رئیس همکار در کنفرانس بزرگ ژنتیک و تکاملی در این زمینه دعوت‌شده است. که با همکاران بین‌المللی چندین آموزش مقدماتی در مورد سیستم‌های دسته‌بند یادگیر در کنفرانس‌های بین‌المللی ارائه کرده است. ویل براون به همراه دکتر رایان اوربانوویچ (دانشگاه پنسیلوانیا ایالات‌متحده آمریکا) اولین کتاب درسی سیستم‌های دسته‌بند یادگیر را تألیف کرد. ویل براون 24 سال تجربه در توسعه رویکرد سیستم‌های دسته‌بند یادگیر دارد که می‌خواهد به‌عنوان یک سیستم یادگیری نمادین شفاف نیاز به هوش مصنوعی قابل توضیح، محبوبیت خود را دوباره به دست ‌آورد.

جهت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد