ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
الگوریتم Bucket Brigade برای حل مسئله تخصیص اعتبار استفاده میشود. این الگوریتم برای حل مسئله کمک می کند اصلاح قدرت دستهبندیها به چه مقدار باشد. با توجه به این الگوریتم:
· دستهبندیهایی که بر پیغام ورودی فعلی منطبق شود، برای انجام عمل مربوطه پیشنهاد میشود که پیشنهاد براساس تناسب قدرت آن می باشد.
· وقتی پاداشی از محیط دریافت میشود یا وقتی یک دوره[1] گذرانده میشود. ادامه مطلب ...
این سیستم با آشکارساز[1] محیط را حس و ورودی سیستم را دریافت و اثرگذار[2] با موتور عمل در ارتباط است. علاوه بر این محیط هر دفعه تقویت عددی را فراهم میکند که در اینجا پاداش نامیده میشود. در اوایل کار هالند ایده اصلی یک سیستم سنجش و یادگیر در یک محیط برای بدست آوردن پاداش ارائه شد.
[P] یا جمعیت شامل مجموعه دستهبندهای فعلی و از الفبای باینری به علاوه نماد # که نشان دهنده "بیتفاوت" می باشد ساخته شده است. پس از دریافت وضعیت محیط از آشکارساز شرط هر دسته بند با آن مقایسه میشود. اگر هر بیت به جز # از شرط دسته بندها در آشکارساز صدق کند، آن دسته بند به مجموعه نظیر یا تطبیق[3] [M] اضافه میشود.
ادامه مطلب ...